Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Asociace pro mezinárodní otázky

Vyberte si z aktuálních projektů:

Zavřít

Virtual Insanity: Potřeba garantovat transparentnost v politické reklamě

AMO AMO / Ed. 11. 4. 2020
Virtual Insanity: Potřeba garantovat transparentnost v politické reklamě

Tato studie představuje shrnutí tří případových studií zabývajících se digitální politickou reklamou ve volební kampani do Evropského parlamentu 2019 v České republice, Itálii a Nizozemí.

Výsledek práce ukazuje jak společné body a problémy typické pro tyto tři členské státy EU, tak konkrétní doporučení za účelem posílení transparentnosti politických kampaní v online prostředí. Tato doporučení jsou adresována primárně Evropské komisi a evropským aktérům, ale také představitelům sociálních platforem Facebook, Google a Twitter, kteří by se měii problémem zabývat společně s evropskými zákonodárci.

RESEARCH PAPER Ke stažení

Tagy
Tagy
Evropa 3011
digitální agenda 38
factchecking 49
vzdělávání 374
LÍBIL SE VÁM ČLÁNEK? DEJTE NÁM TO VĚDĚT.
Odesláno, děkujeme.
Máte na srdci ještě něco? Sem s tím!
  • Vyplňte prosím všechna pole. Doplňte prosím zvýrazněné položky. Stala se chyba. Kontaktujte nás prosím na info@amo.cz